Kamis, 17 Juni 2010

Ge mig nu, tack!

Bild från Carolines Mode

Alla är vi ute på webben och spanar på olika saker och ting, kanske faller vi för något vi skulle vilja äga som fyller ett tomrum i vår garderob. Själv fastnade jag nyligen för tre heta plagg som jag funnit på diverse bloggar. Och blev otroligt sugen på att köpa ett par jeans från Gina Tricot, som olyckligtvis ännu inte är ute i butik. De skulle dock passat perfekt på Gotland nästa vecka, när man vandrar över till bonden Bert och plockar jordgubbar.

Nedan har vi en underbar klänning att dansa i hela natten lång, i tron att det blir lite varmare i staden. Jag är nyligen hemkommen från Paris och är aningen missnöjd, då jag blev lurad till Stockholm i tro att det var varmt och att det var en underbar svensk sommar. Det har ju visat sig tydligt de närmaste dagarna att man inte bara kan gå ut och dansa i en klänning. u
Utan att man alltid måste släpa med sig sin skinnjacka, så man inte börjar frysa. Mark Fast har designat denna väldigt genomskinliga blåsa för Topshop.

Sist men inte minst har vi ett par luftiga leopard byxor från H&M, som jag såg på Elins blogg. Det verkar onekligen som den här modellen är "it-byxan" i sommar. Den dök nyligen upp hos de stora klädkedjorna och finns i olika färgglada mönster. En hybrid till byxa som man kan bära både på stranden och på stadens gator. Dessa finns heller ännu inte i butik. Man får helt enkelt vänta ett tag till på alla dessa "måsten".
Bild från Agnes B:s blogg


0 komentar:

Posting Komentar


Top